Aliceindunyasi Neroizm bende aynı durumdayım😃😃 daha fazla nasıl şişer karnım bilmiyorum herkes 7aylık sanıyo
Neroizm Aliceindunyasi doktorum bile neyle besledin dedi ya 😔 her seyi de cok normal nasil bu kadar sismis olabiliriz karnima hava basilmis gibiyim
Seymamurduk Esra8861 bugün randevum var benimde. Cinsiyet kesinleşir artık bir erkek dediler bir kız. En azından bir kaç parça almaya başlarım.oğlumda 12. Haftada erkek demişlerdi bu haftalarda alışverişi bitirmiştim 😊 hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏
Nilay_09 Neroizm olabilir vücut yapısı ile ilgili ve iç karın genişliğiyle olsun sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🤗👶
mucizemizibekliyoruzz Eeelllliiiiiifffffffff bizde her şeyi aldık bitirdik. yıkayıp ütüleyip dolabına bile yerleştiriyorum valla. Risk yok şuan ama bişey olur erken falan gelir nolur nolmaz
Bihilal Nilay_09 bizimkisi kız 19 aralık 💗 geçen sene 15 kasımda da oğlumu kucağıma almıştım şimdi aralarında 1 yaş 1 ay olacak Allahın izniyle 😍