Nilay_09 Neroizm hadi ya çok erken daha dinazora dönüşmek için 😂 Allah yardımcınız olsun biz şimdilik iyiyiz karnım küçük dışarıdan hamile olduğum anlaşılmaya yeni yeni başlandı
Neroizm Nilay_09 ne guzel benimki baya 7 aylik gobek gibi kocaman. Yuzum gozum elim ayagim sismedi toplamda 3 kilo aldim ama karnim o kadar buyuk ki nasil oldu bu is anlamadim.
efsup Bizimde 14 aralık erkek😊💙😊 biz 12. Haftada öğrendik sayılır cinsiyeti. Her gittiğimizde kesin gösteriyor 😃
Esra8861 Seymamurduk benimde Aralık 24 denildi😊 bugun 20+6 olduk cinsiyet erkek bende daha bısey almadım erken daha dusunuyorum 🐥 Ayrıntılıya eylülde gırıcem
Seymamurduk Esra8861 bugün randevum var benimde. Cinsiyet kesinleşir artık bir erkek dediler bir kız. En azından bir kaç parça almaya başlarım.oğlumda 12. Haftada erkek demişlerdi bu haftalarda alışverişi bitirmiştim 😊 hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏
Minikmucizemveben 22+6 haftalığız tahmini doğum tarihi 12.12.18 ve kızım oluyor 👼🌸😍 ben bu sene hep kız duydum tabi en önemlisi sağlıkları ,inşallah hepimiz sağ salim kavuşalım bebeklerimize 😌 bizimde bebek arabası beşik bikaç parça kıyafet baybnest emzirme yastığı falan var şimdilik daha hazırlık aşamasına girmedim 😃
Mel-sin 12 Aralık. Kızım olacak. Benimki de uzun süre açmadı bacaklarını şu an 22+5iz. 20.haftamizda öğrendik cinsiyeti
Eeelllliiiiiifffffffff mucizemizibekliyoruzz beşik ve arabamız kaldı biraz aceleci çıktık geçen gün herşeyi aldık bitirdik alıncakları yapılcakları
mucizemizibekliyoruzz Eeelllliiiiiifffffffff bizde her şeyi aldık bitirdik. yıkayıp ütüleyip dolabına bile yerleştiriyorum valla. Risk yok şuan ama bişey olur erken falan gelir nolur nolmaz
Aliceindunyasi Neroizm bende aynı durumdayım😃😃 daha fazla nasıl şişer karnım bilmiyorum herkes 7aylık sanıyo
Nilay_09 Neroizm olabilir vücut yapısı ile ilgili ve iç karın genişliğiyle olsun sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🤗👶