Alininannesi2888 canım testlerde yanılma payı yoktur hele ki 3 tane yaptım diyorsun o yüzden tebrik ederim🙏🏻 Amacım karamsar konuşmak değil ama en azından keseyi görmeden kendini hamileliğe adapte etme🙏🏻 Nadir de olsa bazı gebelikler en başında sonlanıyor kimyasal gebelik boş gebelik gibi🙏🏻 Bu çok düşük bi ihtimal ama sen arkana yaslan ve birkaç gün bekle derim daha sonra üzülmemek için 🙏🏻🥰bebişin seninle olsun🙏🏻