Öncelikle inşalal test doğrudur ☺️ Hevesinizi kormak istemem ama sadexe hazırlıklı olmanız için söylemek istedim. Bende adetime 1 gün kala pozitifi görmüştüm ancak ebe olan arkadşaım kan testi vermeden sevinme demişti. Bazen adetin yaklaştığında ya da geciktiğinde hamile değilsen bile idrar testinde poztif olabiliyormyş. O ebe arkadaşım 1 hafta gecikmişti 2 test yapmıştı 2 side pozitif cıkmıştı ama hamile değildi. O yüzden kan testi vermeden tam emin olmayın sonrasında üzülmemek adına☺️