Senaaksac seon90 hamile olmasam üzülmem ama değerler düşüp tekrardan düşük yaparsam çok üzülürüm aynı şeyleri yaşamak çok yıpratıyor 🥺
seon90 Senaaksac kuzum en azından bi evladının olma şansı var anne baba olabilceksiniz.böyle pozitif şeyler düşün.rabbim hayırlı zamanda nasip etsin inşallah🙏🏼🙏🏼
seon90 Senaaksac ben ilk kimyasal yaşadım bir ay sonra hamile kaldım oğlum oldu. 2021 de bi daha kimyasal gebelik yaşadım hemde değerim 226 dı sonra oda tutunamadı kimyasal gebelik oldu.üç ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi 5 aylık hamileyim.
Azra_nur Haticegul0 adetin geçiktimi peki senin canm çünkü bende geçen hafta perşembe günü test verdim 0,100 çıktı daha yarın Allah nasip ederse bir daha kan vwrvem inşllah benimde yükselmiştir
OzlemYu07 Senaaksac bende beklemedeyim canım benim ilk değerim 167 çıktı 3 gün sonra 216 çıktı doktor dıs döllenme olabilir dedi tekrar ver dedi iki gün sonra tekrar verdim 380 oldu tekrar 2 gün sonra 646 tekrar 2 gün sonra bugün yani 1368 oldu yarın ultrasonda bakıcak doktor cok korkuyorum dıs döllenme olacak diye dua edin lütfen 🙏 😔
designermom Ben 5,7 ile hamile olduğumu öğrendim yumejtlamanin 11. Günü mü neydi çok çok yeniydi yanı.5 üstü pozitif sayılıyor cnm simdi düzenli artması onemli