Minekorkmaz doktorumla hiç normali konuşmadık. Ben istemediğim için konusunuda açmadım çnkü benim ilk gebeliğimde de çatı basıklığım olduğu için doktor sezeryan yaptı.sadece devlet olduğu için yine normal deneyeceklerdi ebe doğuramaz dediği için doktorda riske atmk istemedi o yüzden 41 haftaya kdar bekletti. Bebeğimde 4200 kiloydu.