GamzeDurmus Arkadaşlar 11 haftalık hamileyim hiç ayakta durmayayım yada uzun süre oturmayayım hemen belim çok ağrıyor topallatacak kadar oluyorum. Bir de ara ara rahime ağrı vuruyor zonklama tarzında bu haftalar da normal mi siz de ne zaman başladı
Mrv1007 GamzeDurmus 14-15-16. Haftalarımda aşırı kalça ve bel ağrısı yaşadım, doktorum magnezyum verdi kullandm geçti ağrılar. Suan 29. Haftamdayım daha iyiyim eskiye göre ama uzun süre yürürsem ya da mutfakta biraz fazla uğraşmalı yemek yaparsam belim hemen ağrıyor
Kubra-nisan GamzeDurmus ay bel ağrısı demeyin ben 14 haftalığım ölüyorum gece uyuyunca bi de ilk doğumum sezeryan dı belden uyuşturulan yerden aşağısı felaket 😢😢
durununannesiiiii GamzeDurmus benim ilk belirtimdi ve hala devam ediyor ayakta çok kalınca özellikle. Şuan 15+4
Deryy GamzeDurmus benm 12.hafta olmadan başladı bel ağrısı Rutin ev işlerimi yaptım yemek yaptım temizliğe girersem bide ucundan Ertesi gün belim kopuyo fln Geçenlerde hastalandım acile gittim tahlil yaptılar böbrek taşı çktı bide üstüne muhtemelen sancılarıma sancı kattı 😵💫
Nessozz Bende 14 15 ten sonra başladı aynı şekilde oldum. Magnezyuma başladım biraz rahatlattı ama tam çözüm olmadı. Doktorunuza danışın bu durumu.
GamzeDurmus Nessozz yaa öyle mi ben söylemiştim ama bel fıtığı başlangıcı da vardı benden ondan dolayı olabilir dedi birşey vermemişti tekrar gittiğimde söyleyeyim inşallah teşekkür ederim
GamzeDurmus Mrv1007 evet gerçekten hiç yürüyemiyorum gezemiyorum hemen ağrımaya başlıyor ve ağrıyınca da korkuyorum bir sıkıntı oluyor zannediyorum
GamzeDurmus Kubra-nisan yaa evet o iğnenin ağrısı bir süre geçmiyor diyorlar Allah yardım etsin gerçekten çok zor 🙄
GamzeDurmus durununannesiiiii bende aynı şekilde çok yürürsem oturursam çok ağrıyor bir sıkıntı var zannediyorum 🙄
Nessozz GamzeDurmus fıtığınız varsa farklı bir durum olabilir ona bişey diyemem ama siz yine de bi daha ki gittiğinizde ağrılardan zorlandığınızı söyleyin. Çok geçmiş olsun.
GamzeDurmus Deryy yaa öyle mi çok geçmiş olsun böbrek taşı maalesef daha fazla ağrı yapar eşimden biliyorum ağrı yapınca her yerine vuruyor
Bersumira GamzeDurmus benim bel ağrım 30 haftalıkken başladı şuan 34+5 haftalığız çok yürümediğim sürece ağrım olmuyor
GamzeDurmus Bersumira ya maşallah ne güzel erken olunca bende sıkıntı mi var diyorum ama normal mi değil mi anlayamadım
Bersumira GamzeDurmus insandan insana değişiyor cnm bende ilk 3 üç ayda bulantı felan olmadı kolay geçti inşallah hepimizin doğumuda kolay geçer☺️
Maviyisevenkadin GamzeDurmus Belimin sağ tarafı 14-15 haftadan beri uyurken, uzanıp yerimden kalkınca, uzun süre sabit ayakta kalınca hep ağrıyor hala geçmedi magnezyum falan da işe yaramıyor maalesef. Son 9 hafta kaldı bekliyorum doğumdan sonra geçer inşallah.
GamzeDurmus Maviyisevenkadin yaa benim de sol tarafım ve kuyruk kemiğim çok ağrıyor inşallah geçer siz de inşallah hayırla doğum yaparsınız 🌸
Hasanbbek GamzeDurmus ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri bel ağrım vardı ama 20. Haftadan sonra sol kalcamda bı batma geceleri özellikle sola yatamama bacakta uyuşma filan hissediyorum şuan kalsiyum içiyorum biraz hafifletti Dr ma tekrar gidince konuşacağım şuan 23. Haftamız ama uzun süre ayakta duramıyorum geceler zulüm uyuşukluk uykudan uyandırıyor
GamzeDurmus Hasanbbek bende aynı şekilde ayakta uzun süre kalamıyorum maalesef çok fazla ağrı yapıyor ama bende skolyoz vs var ondan da bu kadar zorluyor sanırım 🤦🏼♀️
Hasanbbek GamzeDurmus Benimde aynı şekil oluyor artık bı şekil bu acıları minimize etmek için ev işlerini eşim yardım ediyor sağolsun yemekte pratik şeyler yapıyorum yarım saat geçince ağrı oluyor yürüyüşte 10-15 geçmiyor 🙂 çok hareketliyim 😁 ama inşallah sağlıkla şu doğumlarımizi yapalım da geçecek eskisi gibi olacağız inşallah en çok da gece uykularını özledim uyuyup sabah gözümü actigim günler