Yelizzzz34_ Bende yaşamda yasemin afşine gidiyorum 👀 çok iyi bir doktor ama çok yoğun çalışıyor şuana kadar gittiğim tüm randevularımda en fazla 15 dakika bakmıştır pek ilgili değil yanii bir tek bundan şikayetçiyim.
Motherandbaby Yelizzzz34_ Yasemin Afşin kesinlikle çok ilgisiz. Ben gebelikten önce başka bir şikayetim için gitmiştim yüzüme bile bakmadan ameliyat dedi. Ağlayarak çıkmıştım. Oysa başka bir doktor çok basit bir şekilde haletti o sorunumu. Ben Medicalde Emire Oğuz Orhan’a gidiyorum. Çok memnunum.
Renginveannesi_ Motherandbaby bende kaç yıl önce gitmiştim dünya hastanesindeydi dediğin gibi yüzüme bile bakmadi, yaşamda Zeynep hocanın hemen yanında bı an içimden gecirdim bunun burda ne işi var dedim 😒😒
Eke Cizi-kraker batman devlet hastanesi arkası klinik ercan kaya diye geciyo yorumlar cok güzel googl bakın bende konumla gittim