Asyamveboncugum Kizimin adi asya 3bucuk yasinda nasil büyüdü anlamadim bile ne hamilelikte nede bebeklikte yordu cok uslu bir yapisi var benim kizim naif sevecen hanimhanimcik bir kiz 😄