Melek141120 Mavisinannesi2 valla o zaman da çok güler yüzlüydü tatile gitmiştik orda ki bahçıvan abi bize sürekli bu kız hiç ağlamıyor mu diyordu 🤣 akıllı çok tatlı bir kız çocuğu
mekutlu12 Mavisinannesi2 bizim var bi Durumuz yeğenim 😊 çok akıllı çok tatlı çok güzel bi bebek. Ama gece uykusu hiç yoktu 1 yaşını geçti şimdi bile çok az. Çok hareketliydi yürüyene kadar kucakta tutmak bile çok zordu hep zıplamak atılmak oynatılmak istiyodu. Ama Zeki çok sevecen sıcak kanlı bi bebek
Mavisinannesi2 Gamze_Kaya bende Almira düşünüyordumda uygulamadada dışardada çok beğenilmence duru beğenilince şu anlık duruda kesinim eşimde çok istiyordu😍
B-33 Yaa benim bebeğimin cinsiyeti henüz belli değil ama kız olursa ben de duru koyacağm inşallah aşırı seviyorum duru ismini arastırdığıma göre gaywt güzel huyları karakterleri🥰🥰
GamzeDurmus Elfvli derin olan çocuğunuzun huyu nasil acaba içime sindi de daha cinsiyetimiz belli değil kız olursa düşünebilirim belki 🥰🥰
Elfvli GamzeDurmus o daha doğmadı 😁🙈 subatta dogumum. Ama ismi en başından beri hazir. Derin derin sessiz sedasız olur inşallah diye bir umudum var 😁 orta da bir Deniz var. Onun enerjisi bize yetti yetiyor.