inva bende aynı mantık düşünüp valizle gitmek istiyorum aslında. Kilitli minik hurçlardan aldım bile dolapta duruyor 😅 çantada dediğiniz gibi alt üst olacak her şey. Bir de refakatçide panik olur acil durumda karıştırır her şeyi. Ama işte ilk doğumum diye abartmakta istemedim dozuna kararında tutmak istedim. Anne bakım çantasıda aldım ama en iyisi valizde olsun tek yerde dursun sanırım. Arabada var zaten. Benim ev 20 dk mesafede hastaneye, kayınvalideme 5 dk 😅 refakatçimde o olacak zaten rahatım inşallah o yönden de