MerveNur- inva bi sırt çantam bi de eşimin kamp çantası 😂😂 valiz hoşuma gitmedi odada yere koyup ordan eşya mı alacağım diye aklıma yatmadı
inva MerveNur- yaa benimde böyle düşünüp aklıma yatmadı ondan anket yaptım.☺️ Eşimde valiz çok değilmi benim spor çantama koyarız diyor normalde içine futbol uniformasıyla kramponları anca sığıyor 😂 Daha büyük bir çanta olsaydı sizdeki gibi bende öyle bir şey yapmayı düşünüyordum ama ankete bakınca çoğunluk valiz götürüyormuş artık garipsemem 😂
inva Momyyesraaa Benimki küçük mü o zaman acaba bende ona koymayı denedim ama bebeğinkiler bile tek başına sığmıyor, elbiseleri sığsa bezi, alt değişme örtüsü, battaniyesi derken asla sığmıyor ki kaldıki benim ihtiyaclarım ne olacak 😅🤔
inva Hilalbasak Eksik olmasındansa en fazla geri gelirler 🥰 Sezeryanda yatış süresi daha uzun oluyor zaten sanırım iyi yapmışsınız🌸
SuY inva bende ikisini de almayı düşünüyorum hem kolaylık olur diye düşünüyorum bulma açısından falan
inva SekerAnne file kese hiç duymamıştım evet düzenli olması için çok iyi olur onun haricinde kilitli poşetler veya hurç gibi valiz düzenleyiciler kullanıyorlar bende kilitli poşetlerden yana kullandım tercihimi ilk gebelik benimde burası olmasa tecrubesizliğimden ne yapardım bilmiyorum iyiki böyle bir platform var🥰
SekerAnne inva https://ty.gl/6zfg23frbt Bunu demek istemiştim canım 🥰ben aldığımda 20 TL idi 2 set aldım
inva rabiamustafa Belki çoğu geri gelecek ama ya ihtiyacın olursa değilmi☺️ Benimde hastane ile evin arasında fazla mesafe var bende biraz fazladan koymuş olabilirim 😄🥰
inva Gamzee1605 Ne şanslısınız öyle olsaydı keşke bende öyle yapardım 🥺 benim hastane arası 1 saatlik mesafe ki bunun içine istanbul trafiği girerse dahada uzar ondan en fazla geri gelirler diye fazladan koydum 🥰
MerveNur- inva valla paketleyince çok yer almıyor aslında ama işte kalın battaniye ve kalın hırka ekleyince o çok yer harcıyor e kış diye mecbur götürücez 🤷🏻♀️
inva MerveNur- Aynen bizimde kış eksikliğini aramaktansa götürür getiririz ne yapalım😃 kaç haftalık sizinki ne zaman doğum tahminen
Laleozkan_09 inva iki çanta yaptım. Sırt çantasına bebeğiminkileri. Küçük bir valize de kendiminkini koydum
fenperest inva 2-3 haftaya doguracagim kis bebegi olacak o yuzden kabin tipi bavula kendi esyalarimi, bebek bakim cantasina da minigimin esyalarini yerlestirdim. Pusetinin icine de kalin bir battaniye ve suslu bir yastik sıkıştırdım 😊 zor sigdik ama sigdik.