Cidella Devlette oldum aslında 1 hafta daha bekleyebilirdi sürem vardı üstelik 3cm açılmada vardı. Suni verdiler ama bence makinaları bozuktu verdikleri dozda Ağrı’dan duramamam gerekiyordu bende adet sancısı gibi çok az hissettim. Pişmanlığım 1 hafta daha beklememek yönünde oldu normal doğum yapardım diye düşünüyorum. Sezeryana giren çok yeni doktordu başka doktor tarif etti öyle yaptı. Bilsem sezeryan olacagımı özelde yaptırırdım.