Banada normal doğum dediler çatın müsait dediler ahh ahh yaktılar beni.. Haftada 2 kere kesin çatı muanesi oldum 40+5 de hastaneye yattım 2 gün suni verdiler 3 cm açılma oldu açılman olmuyor diye apar topar sezeryana aldılar. Çok büyük pişmanlığım oldu o amda sezeryana tamam demem