Ilayda1 benim kızımda oyleydi gulum küçüklüğüne üzülme sakın delimisin sen üzülme sağlıklı olsun küçük olsun vallah ben kizimi nasil degistircem korkuyordum bi yeri kirilcak die bi bezi 20 dk bagliyordum bacakları elimde kirilcak die ama bak şimdi Tombik ekmek sakliyorum yemesin die allahim çok büyük guzelim sen annesin sen yawrunu buyutceksin allahin izniyle emzir 3 aya toparlanir bende haftaya cuma doğum olcak insallah hepimiz sağlıkla buyutelim evlatlarimizi küçüklüğü takılma 37 haftalik bebeğim minak oda ama üzülmüyorum çünkü sağlıklı olduktan sonra büyüyorlar