Ilayda1 canim hic üzülme rabbim nasil nasip ediyorsa oylesi daha hayırlıdır bak mesela benim kiz kardeşim 26 haftalik doğdu 800grm Dr yaaamas olur dediler yasadi suan 12 yasinda yengem 41 haftalik bebek 4 kilo dogurdu cocuk yaşamadı yani demek istediğim rabbim sana merhamet etsin kiymasin evladına sana üzülme sağlıkla al kucağına haftası çok kötü degil ben 2 bebeğimi birini 29 haftalik diğerini 30 haftalik sezeryanla kaybettim erken doğum kızım var suan onuda 35+0 aldılar serklaj falan yatarak gecirdim eziyet çok çektim ama sonunda kızım oldu hepsini unutum darrisi senin başına suanda 37 haftama girdim sancılar girip ciko bugun yarin olacakmış gibi hayirlisi olsun benim içinde senin içinde isteyen herkes için rabbim kimseyi umutsuz kucagi bos bırakmasın 37 haftadır yatıyorum iğneler dikişler serumla delik deşik ettiler beni ama sonumuz güzel olsun inşallah onun icin tevekkül et güzel kardeşim bizim elimizden duadan başka bisey gelmez aklımdasın sana dua ediyorum sende bana et