Ufdnc hıı , bildim onu 😊. Bana hacim olarak biraz yüksek geliyor o araba. Biz uzun yol seyehatleri yapıyoruz senede 1,2 kez. Yanımıza almak zorunda olduğumuz için daha portatif bişey lazım. İlk çocuğumun var ama o da büyük gibi. Katlanınca çok yer kaplamayan bi araba bakıyorum şimdi