elfkara 17+5 haftayz bizde minik kizimla 🌸❤️ 1 haftadır hissediyorm bende. İçerden pıt pıt diye bisiler oluyor ❤️ arada seyirme gibi oluyor. Çiçeğim içerde kıpır kıpır çok şükür🌸🥰 daha başlamadm alışverişe. Benim de uygulama 8 Haziran diyor doğum için. Ama 2. Sezeryan olduğu için Mayıs sonu, Haziran başı gibi olur saniyorm 😇