Rabia344 Sedaa_5 evet çok heyecanlı şeyler valla bütün bebekler sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah 🤲🏻🌝😍🧚♀️💕
Turaninci Sedaa_5 ikili taramada söyledi doktor hiç beklemiyordum öğrenmeyi bilmiyorum öyle diyorlar erkekler çabuk öğreniliyor dıye artık ne kadar dogruysa sizde artık öğrenebilirsiniz duruşu iyi ise☺️
Kelebekbusra Sedaa_5 12. haftamızda iken öğrendik ama acele etmedik her an değişir bilir diye erkekte şu an 23+3. haftamız hala erkek detaylıdada erkek
arasmom Sedaa_5 bende 13+4 üm bugün gittim kıza benziyor dedi çok umutlandım bir oğlum var nasipse kız olur inşallah