Benim iki doğumumuda akif yılmaz yaptı sağolsun cok cok ilgili ve güleryüzlü doktor asla panik havaları yok küçümseme yok azarlamaz sevecendir ve ben 2 doğumumuda nasıl oluyosa hep gece denk geldi diğer doktorlarda sıkıntı olabiliyodu bazen nöbette olmuyolardı ama akif bey daima orada oluyor olmasada cıkıp geliyor.ilk doğumdan sonra benm rahim ile karın duvarı yapışmış 2. doğumumda farkedildi ve sezeryan esnasında onunda ameliyatını yaptı ve ekstra ücret almadı düşük riskliydim hep oğlumu kucağıma aldımsa onun sayesinde aldım 5 aylıkken sancı çekiyodum ağlıyodum ben dayanamıyorum diye oda dayanabildiğin noktaya kadar gidelim dedi hep 32 haftaya kadar düşmesin ölmesin diye çabaladı haplarla serumlarla ben artık acıda çeksem ona güvendim yani en son 3 cm açıklık olunca acil sezeryana alındım 7 yaşında şimdi maşallahımız var yine hamileyim 8 hafta olduğunda direk ona gidecem şmdilik devlet hastanesne gidiyorum yakınımda olduğu için