-PembePapatyam- evet canım ediyorlar ama benim dişçim önce doktorumdan izin kağıdı talep etmişti, benimde şu an dişim kırıldı ve çürük gece oldumu ağrıyor ağlıyacak gibi oluyorum yarın randevum var kendi doktoruma izin kağıdı alıcam sonrada dişçiye gidicem nasipse