Cagla0707 Zberna bugün uyandıgımdan beri belim agrıyor benimde 33+5 haftalığım 😳 korkuyorum neden öyle oldu acaba
2022Busra 36 gün gözüküyor. Normalde yarın kontrole gitmem gerekiyordu ama. Covit olduğum için haftaya gideceğim. Bakalım ne diyecek doktorum doğum için.