Ozlemfde Hfk25 bi de geçen ebe dedi ki doğum sancısı için ağrı belden başlar kasıklara vururmuş. Ağrınız bu şekilde miydi buna da dikkat ederek sancı gerçek mi değil mi anlayabilirsiniz.
Hfk25 Ozlemfde ağrı belden girmişti kasiklarima vurmuştu şuan biraz hafifledi ağrısı normal adet ağrısı gibi
Ozlemfde Hfk25 aynen takip edin hareket edince geçiyorsa yalancı sancı olurmuş, bu haftalarda normal olabilir. Paniklemesen sanik kalmaya çalışarak takip edin inşallah zamanında olur doğumunuz 🙏🏻
Ozlemfde Ozlemfde gece bu saat olunca yazmaya çalışmak da zor kelimeler birbirine girmiş :) uyurum inş ben de birazdan 🙏🏻