Zezeada Naside42 çok tedirgin bir gece geçiyorum uyuyordum 1 gibi kalktım wc gittim kahverengi akıntım oldu peçetede gördüm doktoru aradım devam ederse gel dedi iğne yapalım dedi şuan devam etmiyor ama aklım orada 🥺
Liyaaaaam Mide yanmasından uyuyamıyorummm 😩 bebişim zaten doğunca uyutmicaksın nedenn böyle oluyo 🥺🥺🥺🥺
Zeynep8 alparslanin_annesi 5+5 ozel hastame kese gordu devlet gormedi beta 278 cikti karisik bi durumun icindeyim
alparslanin_annesi Zeynep8 canim yerleşme kanamasındandır o hemen hemen her hamile de oluyor sakın ol 16 haftaya kadar ilk gebeligim olduğu için pimpiriktim bende acaba şöylemi böylemi birde sıkıntılı geçmişti seni çok iyi anlıyorum ama sakin ol birsey yoktur son 3 saat uyuya bilirsen uyumayı dene
Zeynep8 alparslanin_annesi benim bi kızım var 3 yasinda oda uyandi kalktı 2 ci gebeligim olmasina ragmen cok tedirginim..😊
Melekeroglu Zeynep8 inşallah hiçbir problem yoktur allah bebeğini kucağına aldığın günleri gösterir. Bize de haber ver dualarımız seninle
alparslanin_annesi Zeynep8 hadi yaa her gebelikte bu sıkıntıları stresi çekicez mi modum düştü şuan da ben bidaha çekemem onca şeyi zaten zor geçiyor 😂😂😂
Zeynep8 alparslanin_annesi ya ister 1 ister 2 cocugum olsun annelik cok tuhaf bi duygu cok korkuyorum cok tedirgim sanki ilkkez hamileyim gibi🙂
alparslanin_annesi Zeynep8 ilk hamileliğin yaşayarak öğreniyorum daha tecrübesiyle desen hat safa da 🤦♀️ inşallah bizde tadarız da anneliği nasıl duyguymuş yaşamak istiyorum artık sevgi yavaştan geliyor gibi sanki ama daha ilk olduğundan çok derin değil sanırım
Fundabshn Bugün doğumum var, zaten normal şartlardada hiç uyuyamıyordum bu gece hiç uyuyamadım sabah saat 8.30da suni sancıyla normal doğumu deneyeceğiz dualarınızı eksik etmeyin kızlar Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻💐
Hfk25 35+2 haftalık hamileyim gece 2 buçukta sonra belimde ve vajinami üstünde ağrı olmaya başladı yaklaşık 2 saat sürdü o 2 saat içinde bebek sürekli kendini toplayıp bıraktı karnım semsert oldu. Bide 1 saat içinde afedersiniz 4 kez altıma idrarimi kaçırdım ama böyle seffaf renkteydi her 10 dk da bir idrarim geldi şuan saat 5:35 ve belimde biraz daha ağrı var sertlik arada oluyor sizce doğum belirtisimj
Ozlemfde Hfk25 idrar sandığınız şey su olmasın. Bu kadar çok idrar gelmesi mantıklı değil. Doğum başlamış olabilir bence doktorunuza danışın. Allah kolaylıklar versin
Ozlemfde Hfk25 bi de geçen ebe dedi ki doğum sancısı için ağrı belden başlar kasıklara vururmuş. Ağrınız bu şekilde miydi buna da dikkat ederek sancı gerçek mi değil mi anlayabilirsiniz.