[silindi] İlk 3-4 gün çok rahat oluyor kanama yoğun olduğu için.Sonrasında bez özelliğinden dolayı senin yürümeni zorlaştırıyor.Kuru tutmak zorlaşıyor çünkü kanama bez olduğundan dağılıyor.Ben 4 gün kullandım 2,5 paket bitirdim.Sonrasında gece pedine geçtim daha rahat ettim ama ilk günler kesinlikle çok işr yarıyor.69.8 ile normal doğum yaptım orta boy aldı. Gayet rahattı sızma yapmadı