Zehra3232 Mltmsncn normal ve sezeryan 4000 Ssvd 6000 Mesai dışı olursada +1500 olarak biliyorum en son
Gecegunesi Hanifebolat34 @Zehra3232 bu arada ben ilk doğumu başka hastanede nehir hanımla yapmıştım ve fiyatı çok yüksek dedim aşağıdakilerle de konuştum 500 tl indirim yapacaklar bence sizde şansınızı deneyin 3500 e tamam dediler ama bakalım . Eski hastalarına yardımcı oluyoruz dediler
Zehra3232 Gecegunesi yani şu şartlarda daha da zam gelmezse ona şükredicem. İndirimi bırakın sabit kalsın yeter 🥲
Gecegunesi Zehra3232 çok haklısın , eski hastanesinde 700 tl idi doğum 🥲 biz o kadar ağrı sızı çekiyoruz bide üstüne para veriyoruz 😅 biraz koyuyor bana
kivirciginannesi Zehra3232 hastanedeyim, muayene 200 olmuş, ssvd 8 bin. Mesai dışı 10 bin. Sinirim tepeme çıktı
Zehra3232 kivirciginannesi yaaaaa 🥺 Bide mesai dışı var bu olayın. Hastanede maşallah 2 bin 2 bin koyuyo zamları. Valla çok üzüldüm
Zehra3232 kivirciginannesi eski hastalara bi ayrıcalık tanımıyolarmıymış. İlk aldığımız fiyatlardan. Yani Ağustos eylül gibi zaten zam yaptılar bide şimdi nasıl olucak bilmiyorum 🤷🏻♀️
Hanifebolat34 kivirciginannesi Yok artık ya şimdi okudum bu neee😔😔doğuran biziz üste para verende biz🙄
kivirciginannesi Zehra3232 mesai dışı 2 bin olmuş. Eski hastalara da ayrıcalık tanımıyorlarmış. Alay ediliyor resmen. Benim tahmini doğum tarihim gecikti ee suç benim mi?
Zehra3232 kivirciginannesi yani bilmiyorum bunca ay ssvd heveslenip şimdi sezeryana dönmeyi düşünüyorum. Yazık gerçekten. Sizin ne zamandı tarih kaç haftalıksınız
Zehra3232 kivirciginannesi sizin hele son hafta resmen🥺 Allah yardım etsin ödeme kolaylığı versin valla
Gecegunesi Peki kızlar yakınlarda bildiğiniz uygun fiyatlı hastane var mı yani resmen vazgeçtim o doktora gitmekten bu kadarda abartılmaz
Anne3434_ Gecegunesi Bağcılar Yaman cerrahi tıp merkezi Eray Balcan çok iyi bir doktor gerekirse ssvd de yaptırıyor sezeryan 3500 normal 2500 dü en son sorduğumda değişmedi sanırsam fiyatı ssvd ye de ek ücret almıyordu mesai dışında da ek ücret almıyor
kivirciginannesi Hanifebolat34 ve yatış birimindeki kadına bebeğimin geç geldiğini, bunda suçum olmadığını söylediğimde ne dedi biliyor musun? “ Ssvd lüks birşey, normal sezeryan olun sizde” insanlar bu kadar kötü kalpli olmamalı. Allah kabul etmesin