Bende aynı doktora gidiyorum her gittiğimdede fiyatları soruyorum en son 21 aralıkta gittim zam olacak mı dedim yatış birimine , bize henüz bilgi gelmedi dediler , bir arkadaşımız doğum yaptı aralığın son günleriydi zam olacak demişler ama onlar fiyat fazla dedi diyede olabilir çünkü ekstra 300 tl istemişler neden anlamadım suni sancı için demişler ama çok saçma suni sancıyada para istemezler herhalde