Alka Nasıl gidiyor kızlar . Nasılsınız . 37+0 da 2800 Gramdı bebiş .herkes ne kadar küçük felan diyor sinir oldum gerçi doktor gayet iyi dedi ama ne bilim . :) sizin nasıl kilolar .
Asyaveannesi36 Alka doktor gayet iyi haftasıyla uyumlu diyorsa millete ne yahu 🤦🏻♀️ Çok kilolu olunca ne oluyormuş 38+2yim bende yarın kontrolümüz var en son 37de 2850 felandı gayet de haftasıyla uyumlu dedi doktorumuz sıkmayın canınızı 💜
elftrndmrci Alka sağlığı yerinde haftasıyla uyumlu ise salla milleti ağzı olan konusuyor☺️ 37+3 oldum bende doğuma 9 gün kaldı. Aşırı heyecanlı ve tedirginim🙈 doğum şekliniz bellimi ☺️
Ayaz2016alya2022 Alka bende 36+4 gittim 2700 dedi bana bugun 37 oldum haftaya bakalım kaç olur dr bana dedi 3 kg bulur
Ssmanns Alka valla en son 30 kasımda gittim hastaneye ama aralığın 22 sinde de sağlık ocağında kendimi tarttım 59 kiloyum 37+4 üm şuan salı günü doktor randevum var bakalım doktorumuz ne diyecek merakla bekliyorum 🤷♀️
gamzecapanoglu Doktorun iyi dediği sürece hiiç takma kafana. Sağlıklı olsun yeter kilonun ne önemi var ki
Alka Asyaveannesi36 Ya normal çevrem aslında bir şey dediği yok ama.haftasonu bı köye akrabalara gidelim dedik. Gitmez olaydım . Kadın diyor ki aaa o 3 buçuk kilo bile olmaz 3 haftada . Ben senden bı 3 ya da 4.kilo beklerdim . 😂 Ey Allah’ım ya .niyede benden bekliyor anlamıyorum sadece 6 kilo felan aldım hamilelikte .neyi bekliyorsun yani .😂
Sezensezen Alka ay valla öyle insanlara çok sinir oluyorum yüzlerine geçiresim geliyo onlara neyse benimde karnım küçük ayy sen hiç hamile gibi durmuyon bebek küçük olcak heralde diyorlar eşimin abisine kadar bunu dedi sanki aşımı ekmeğimi onlar veriyor ya durumumu halimi hatırımı sormaya gelince kimse yok ama saçmalamakta kimsenin üstünede yok bıktım zaten yoruldum piskolojikmen çöktüm bugün 37 di haftalık oldu doğsun istiyom artık
Sezensezen elftrndmrci sezeryan mı olcam canım bende bugün 37 haftalık oldum uygulamaya göre daha 21 gün gösteriyor
Alka elftrndmrci 37+3 benimde canım ama 18 gün kaldı . Suanlik normale uyumlu yani bı sıkıntı olmazsa normal inşallah . Senin isteğe bağlı sezeryan mı mecbur mu ?
Alka Sezensezen Aynen öyle canim. Kilo sağlık sanki .kendileri anlatır bide yok 4 buçuk kilo doğurdum bilmem ne. Atıp tutuyorlar. 😂😂😂
elftrndmrci Alka panik atağım var benim ilaçları içmeyince nüksetti hormonlarla beraber🥺 aslında bebişim dönmüş baş gelişli imiş. Ama benim zerre cesaretim yok. Bi yandan da bencillik mi yapıyorum diye kendime kızıyorum istediği zaman gelmeli falan diye. Sonra beceremezsem daha da zor olacak diye kendimi kasmak istemiyorum. Kocaman bi savaş var resmen içimde😕
Sezensezen Alka kiloyo sağlıklı bşy sanıyorlar ne diyesin tek derdim sağ sağlim. Kucağıma almak valla sende inşallah sağ salim kucağına alırsın bebeğini canım❤️
Alka elftrndmrci İnan canım bende çok korkuyorum ve malum az gün kaldi . Görmediğim kabus kalmadı resmen. Uyku da uyuyamıyorum . Sezeryan olana da saygım sonsuz çevrem hep sezeryan oldu isteğe bağlı . Hepside gayet iyi şükür .bugün hatta ziyarete gittim 10 gün ağırdı biraz.sonra geçti iyim dedi arkadaş . Yani korkup stres yapıp o kadar acıyı çekip sonra sezeryan alınmaktansa baştan öyle tercih yapman mantıklı . Ben normal denemek istiyorum. Korka korka. Ne yapım. 🙄🙄😂
Efenin_annesii elftrndmrci ayni duyguları yaşıyoruz benimde panik atagim var 😔 10 ocağa sezeryan için gün aldık yarın kontrolum var 🥺
Ayaz2016alya2022 Ayaz2016alya2022 bana dr dedi ilk bebegin kaç kg idi 3kilo20 gram dı dedi Buda öyle olur 3 kg türkiyede normal ams burda alışmışlar 3 buçuk 4 kg bebeklere bıraz kücük geliyor bebegim
Alka Sezensezen Çok çok teşekkür ederim canım. İnşallah sağlıkla gelsinlerde yeğenim 2600 doğdu .bı gün bile.kalmadi kuvezde çok şükür .hemde 36. Haftada.dogdu .
busraozgun Perşembe günü gittim 37+0 da 2950 kiloydu miniğim. Önümüzdeki perşembe tekrar gideceğim.. çatı muayenesi var 😖 suan herşey normal gözüküyor bakalım 16 günümüz kaldı
Alka busraozgun Of . Aynı canım bende gitcem.37+0 da yapmadı çatı muayenesi bu hafta kesin yapar . Korku degilde bendeki de çekingenlik malesef.. :)
elftrndmrci Alka tecrübesizlik çok kötü kesinlikle🥺 insan bilmediğinden daha çok korkuyor. Allah bu yolda hiç birimizi yalnız bırakmasın, yardımcımız olsun inşallah. İnşallah sağlıkla kavuşuruz minnoşlarımıza. Kolaylıkla doğum yapıp, hemen toparlanırız🤲🏻☺️