Annesininbalii Bende daha yıkamadım, aynen temizler zaten bende 30 da atarım büyük ihtimal ama kurutma makinesinin ayarı yüksek sonuçta o yüzden ütüyü düşünmüyorum ne yalan söyliyim 🤷🏻♀️Doğuncada o kadar vakit ayıramam zaten kıyafetler için, onun yerine o vakti bebeğime ayırırım. Her şeyi ütülemeye kalkarsak ohoo bilmiyorum yani 😬😁 temizler zaten 🤷🏻♀️