2prenssannesi Mineccee ben ağırlaşmadan yıkadım ütüledim çantalarda hazır 🙂 şu an bile artık küçük oğlumla ev işlerine yetişemiyorum diye erken hallettim
2prenssannesi Cotanakk bence de başlayın ağırlaşınca çok zor oluyor yıkamaktan daha çok ütü olayı yoruyor küçük küçük saatlerce ayakta bel ağrısı oluyor çok kötü
neslii0714 Mineccee benim de mart 9 gösteriyor bakalım 🥰 beşik ve banyo malzemeleri kaldı alınacak Rabbim hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲
meri1 2prenssannesi 31. Haftaya girdim bi kıyafetlerini aldım ama daha yıkamadım çantamı da hazırlamadım eksiklerim duruyor artık toparlıcam inşallah
B1983 2prenssannesi benimde sezeryan olcak mart 22 gibi eksikler bitmiyor kapi süsü hastane çıkışı alcam. HASTANE Çıkışı farkli olsun istyrm karar veremedim.sizler kiyafetleri yıkayip utuledinizmi?
2prenssannesi B1983 benim 3 yaşında hareketli bir oğlum var gücüm anca ona ve eve yetiyor hatta yetmiyor bile artık bu yüzden hazırladım ütüledim herşeyini iyice ağırlaşmadan
Cotanakk Annesininbalii Poyrazin_annesi Busra2013 Pamukummm TueAltunta guzelbebegimmmmm lunam 2prenssannesi yumer123 semakulekci Kızlar bebekleriniz döndü mü acaba benimki makat geliş 30+3 teyim burada vazolar zaman geçtikçe dönmüyor yeri daralıyor vs yazmış çoktan dönen bebekler varmış. Endişelenmeli miyim?
dilek6 2prenssannesi 27+4 doktorum sezeryan olacağı için 15 Mart 20 mart arası gün vericem dedi 😍😊 bebişin herşeyi tamm gibi ama ben kendime hiç birşey almadım daha
lunam Bizim de 23 mart görünüyor, 28+5im Eşyaların büyük bir kısmını aldım ama henüz yıkama hazırlık kısmıma geçmedim. İzne çıkınca yapmayı düşünüyorum bakalım hayırlısı 😊
Hmsrln Ne çok 28 Mart varmış 🤭😁 Bizde öyleyiz, çoğu şey hazır. Kıyafetlerini kurutmada kuruladıktan sonra yinede ütülemem mi gerek🤔 zaten yeterince sıcaklıkta yıkanıp, kurudumu tertemiz olacağını düşünüyorum ben 😁 cevaplarınızı bekliyorum.
guzelbebegimmmmm 2prenssannesi 30 haftalığım. Ama doktorum tahmini doğum ayını bile söylemedi. Şubat sonu mart başı galiba
Pamukummm Seymamam29 ve benimde ikinci gebeliğim sezeryan olucak ama henüz daha gün almadım doktordan tahmini mart ilk haftası falan okur diye düşünüyorum 🤗
TueAltunta Bende 30+3 üm.ikinci sezeryan olcağı için son tarih 3 mart. Daha kıyafetleri yıkayıp ütülemedim çantayı hazırlamadım. Sanki daha erken gibi geliyo ya
Hmsrln B1983 Benimkinde ütü ayarı var canım o kadar güzel çıkıyorlar ki, biter bitmez sıcak sıcak çıkarıp katladım mı süper oluyorlar. Tabiki her şeyde değil bazıları kıyafetin yerinden dolayı kırış kalıyor hafif onlarıda yaparım artık 😁
Busra2013 Civcivim_34 sezeryanmı cnm ben 30+6 haftayım aksam 31 oluoz mart 8 gozukuo ama bu pazartwsı komtrolde dogumdan bahsetck