Bsra_bhsi Şuan 28+5 günlüğüm benimde Mart’ta ama doktorumuz 38 haftalık oldu mu doğumu başlatıyorum bı aksilik olmadığı sürece bakalım hayırlısı öyle olursa Mart 9 a denk geliyor sağlıkla gelsin bebislerimiz 🥰🙏🙏
Seymamam29 29+1 insallah Mart 10-20 arası sezeryan sağlıkla gelsinde kızım bu arada hala isim bulamadık
ozgeakkaya Seymamam29 Bende isim bulamadım yaaa 😞Bir türlü içime sindiremiyorum son anda karar vercez bu gidişle
Pamukummm Seymamam29 ve benimde ikinci gebeliğim sezeryan olucak ama henüz daha gün almadım doktordan tahmini mart ilk haftası falan okur diye düşünüyorum 🤗
2prenssannesi Papatyam63 ben ilkte 40+5 te doğurdum ama bunda daha erken olsa hayır demem haftalar ilerledikçe zor oluyor 🙂
ozgeakkaya Annesininbalii Bizde 28+3 olduk🥰 Tahmini doğum 25 mart görünüyor ama sezeryan olacağı için daha erken alır sanırım😇
Annesininbalii 2prenssannesi ozgeakkaya ben de gebelik şekeri de var erken olur mu bir fikrim yok ☺️☺️
UmutsuzPolyanna 2prenssannesi tam 40 haftam 6 nisana geliyor ama ilk doğumum sezeryan ssvd yapamazsam diye o yüzden bende şimdilik Mart son haftası gibiyim 🤗 elle tutulur bi hazırlığım yok 26+5
2prenssannesi Papatyam63 benim de oğlum 36 aylık aşırı hareketli zamanları galiba Halim yetmiyor artık
Mervikooo 2prenssannesi ben de Mart annesi olucam 22 i gorunuyo. Ama sezeryan olacagi icin daha erken gelicek insallah. Balik burcu da pek nazli bakalim neler bekliyo bizi 🥰
Sinem_20 2prenssannesi 28+3 tahmini 15 mart doğum beşik ve banyo ürünleri dışında pek bi eksiğimiz kalmadı cok şükür😇
ozgeakkaya Balliko Aynıyız 28+3 🥰Bende ağırlaşmaya başladım ikinci kızıma hamileyim ev işleri kızımla ilgilenme derken baya yoruluyorum artık😩😊
Balliko ozgeakkaya sorma bide tuvalet eğitimin denedim ama 6. Gün sonunda pes ettim çünkü soylemıyor bende ağırlaştım yoruluyorum çok
[silindi] 28+3 olduk bizde galiba bütün eşyalarını aldık beşiği de internetten aldığımız için kurduk. herşeyi yıkayıp ütülemek kaldı bi ona da bi kaç haftaya başlarım diye düşünüyorum bir de ev temizliği filan nasıl yapacağım onu düşünüyorum
ozgeakkaya 2prenssannesi Hazırlık olarak hastahane çıkış seti aldım 2 tane 5lilerler 4-5 tane zıbın atlet 2-3 çeşit alt üst takım çorap vs aldım bunun dışında hersey var ilk kızım 23 aylık şuan ondan kalanlar yeterde artar bile ☺️Beşiğimiz 2 taneydi zaten oda var yine gözüme çarpan eksik olursa alıcam ama cok birsey almak istemedim hersey oldugu için hediyede cok geliyor zaten 😇
Zeytin20 2prenssannesi 28+3 teyim. 25 Mart doğum ama 15 i gibi olur büyük ihtimal sezaryen olacağı için. Hazırlık yok ya bende neyi bekliyorum bilmiyorum. Oğlumdan kalanları çıkardım neyden kaç takım var bakmadım bile 😬
Nil1308 28/5 benımde son usg de 19 mart gorunuyordu dogum tarıhı.doğum şekli belli olmadıgındn erken haftalarda gelmezse veya 42 lere kadar beklemezsem 🙈