Seydadilek26 Yarenunl bende kaç gündür sancı çekiyorum özellikle geceleri sancım tutuyor gündüz hafif ve düzensiz oluyor
Seydadilek26 BuketTe amiiinnn inşallah artık gelsinler ilk kızım 35 haftalık doğunca bunu beklemek çok zor geldi 🤣
BuketTe Seydadilek26 benim ilki 41de doğdu yaa🙈 ama çok ağırlaştım gelse keşke hemen. ilki erkekti bu kız. kız erken gelir diyorlardı ama gelmiyor hala
Btl_57 26ggd Aynıyız bizimkide gelmiyor. Acaba gelmesi için egzersiz falan yapiyormusun.Yada ne yapmamız lazım gelmesi için bilgisi olan yazabilir mi acaba
Seydadilek26 BuketTe benim ilki erken geldi bu gelmiyor erken doğum riskim vardı birde en başından beri sıkıntılı hamilelik sözde bebisin içerde rahatı iyi sanırım 🤣🤣
Leylaemrullah Seydadilek26 teşekkür ederim kuzum hepimizin yüzü gülsün sağ saglim alalım yavrularımızı inşallah 🥰🙏🙏
26ggd Seydadilek26 aynen gelmiyorlar haftasi bitince bişey olur farkına varamam korkusu oluyor inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz 🤲🤰🤰❤️