Saskinim yaaaa bende 3. Ye hamıleyım tabu plansız gebelikte 1 ay şoku atlayamadım korktum agladjm rusklı gebelik benim. 2 gebelikte yogun bakımlık oldum bebegımde yogun bakıma hırsı va ailem cok korktu. Annem dedı kınytyer 2 cocuk sakın daha yapma. Tabi Rabbşm 3. Yü nasip etti bize. Bş kac arkadasa soyledım ama hala annem babam bilmiyor galiba dogumda öğrenecekler 😄😄😄 15 haftalık olduk bıle 😄😄😄