Saskinim 3.ye hamileyim . 10 ve 1.5 yasinda iki kizim var . İlk başlarda hiç kimseye söylemedim. Cok yakın çevrem zamanla öğrendi. 33. Haftaya geldik birçok es dost arkadaşım hala bilmez. Bilmelerine gerek yok , gelmelerine gerek yok. Saçma sapan konuşuyor herkes. Aciyirlar. Sanki kendileri bakacak . Bir de benim 3. De kiz. Neden kizmiz ? Bari bu erkek olsaymış. 🤷♀️ insanlar çok sinir bozucu.