Zeynepbanu34 TunarinAnnesi seni en iyi anlayan benim diye bilirim 5 kimyasal 1 kürtajım var ama şuan şükür 12 haftalık hamileyim rabbim sanada tattırsın inşallah bugünkü duam senın için 🥰
Meral96 TunarinAnnesi benim testim Boyle kirmizili oldugu zaman genelde yakin zamanda adet olurdum. Adet olacagim Icin oyle cikardi. Gunu yakin oldugundan. Ki oyle oldugunu da duymustum zaten
Aiteh Meral96 aslinda beta hcg hormonu olmazsa idrarda asla cikmaz 1 2 kere kicmişta test bozuktur. Sizde kimyasal gebelikler olmustur o yuzden adet olmuşsunuzdur
TunarinAnnesi Yagmur2210 InsAllah Kuzum bencede var 8 test boyle silik AMA niye tam kizarmiyor Ona şoktayım 10 güne kızarması gerekmezmiydi 🥺ters giden bişey bar qaliba
Yagmur2210 TunarinAnnesi o belli olmaz canim geç dollenme olabilir eğer yeniyse böyle çıkması normal kalbini ferah tut haber ver muhakkak ☺️hayırlısı olur insAllah 🤲🤲
minikmucizem1_ TunarinAnnesi mutlaka kan ver kesin çıkar çünkü adetin geçeli çok olmuş hayırlısı olsun inşallah
TunarinAnnesi Aysehsdmr saatlerin geçmesini bekliyorum yarın ilk işim o umarım bu sefer olmuşdur 2020 13 Ocak 12 haftalik bebeğimi kayb. Etdim Malesef 😔
Aysehsdmr TunarinAnnesi çok geçmiş olsun inşallah Allah sağlıklı bir gebelik nasip eder hayırlısıyla bende 43 gün önce kürtaj oldum. 6 haftalikti
TunarinAnnesi Aysehsdmr sakın korunmayın folik asite devam aklınızdan da çıkarın hayırlısıyla hemencik hamile kalıcaksınız
Aysehsdmr TunarinAnnesi doktorlar en az 1 adet görmemizi söylüyorlar bende 3 ay korunaym diye düşünmüştüm ama adet göremedim daha
TunarinAnnesi Zeynepbanu34 Allah razı olsun kuzum sağ Salim al kucağina inşallah benimde duam sana ❤️Doktordayım ultrason ve kan vericem