TunarinAnnesi Kizlar son Adet 15 kasim son defa Femara ovitrel tedavisi gormusdum ekimde sizce hamilemiyim? Uzun zamandir bekledigim icin yine test hatasi olmasin Dan korkuyorum 🥺 https://imgyukle.com/i/oxQpIQ https://imgyukle.com/i/oxQG4c https://imgyukle.com/i/oxQvyR https://imgyukle.com/i/oxQDGt
Yagmur2210 TunarinAnnesi tek test yaptınız değil mi? Bence var canım hayirlisi insAllah bnmde böyle çıkmıştı çok silik yarın kan tahlili ver muhakkak
ilkimgamze TunarinAnnesi Canim ilk 2 resimde cok hafif bir cizgi görüyorum eger dogru görüyorsam ve ilk 5 dakikada çıktıysa hamilelik olma ihtimali yüksek hakkında hayırlısı olsun inşallahhh 🙏🙏🙏
TunarinAnnesi Yagmur2210 bunlar Hepsi tek test adetim baya gecdi 17 gun falan simdi asagda atiklarim ise aralik 22 den bu yana yaptim bajin lutfen
TunarinAnnesi Esrayel hayir tek test degil bunlari 2 gun Arayla yaptim ayin 22 sinden bu yana Hepsi farkli marka burda kaset test olmadigi icin https://imgyukle.com/i/oxrPyA https://imgyukle.com/i/oxQ7mU https://imgyukle.com/i/oxQ0To https://imgyukle.com/i/oxQA6H https://imgyukle.com/i/oxQfAj
Yagmur2210 TunarinAnnesi bnce var canım yine unutlandirmayim ama içimdeki his bence pozitif diyor çünkü benimde öyle oldu belli belirsizdi test yaptigim gün kan verdim 3 haftalıkti daha yeniydi o yüzden silik çıkmış Allah gönlüne göre hayirlisini nasip eder İnsAllah 🤲
TunarinAnnesi ozgul__ zaten guvenmedigim icin burda Kizlardan sormak istedim basima cok geldi test hayal kirikligi bu Sefer InsAllah oyle degildir
TunarinAnnesi Yagmur2210 InsAllah Kuzum bencede var 8 test boyle silik AMA niye tam kizarmiyor Ona şoktayım 10 güne kızarması gerekmezmiydi 🥺ters giden bişey bar qaliba
Zeynepbanu34 TunarinAnnesi inşaallah vardır bencede bir kan testi yaptırın ya geç döllenme yada kimyasal gebelik geçiriyor olabılırsınız benımde oyle olmuştu testler kanda bellı oldu ama hızla düşmeye başladı kimyasal gebelikmiş :( inşaallah sizin geç döllenmedir 😊
Gamzee74 Canım gebelik var gibi görülüyor birde clearblue markasının testini al yap o daha net çıkartıyo zaten adetin geçeli ol uş baya hemen çıkarsa bğyğk ihtimal hamilesindir
Gamzee74 Birde gibe clearblue markasının anzeige der wochen testi var kaç haftalık olduğunu gösteriyor ama doktorundanda randevunu al karnım falan ağrıyor de hemen versinler.
minikmucizem1_ TunarinAnnesi mutlaka kan ver kesin çıkar çünkü adetin geçeli çok olmuş hayırlısı olsun inşallah