RumeysaNur34 gurbetcikizii 34+6 bizde yarın 35 haftaya merhaba diyeceğiz 😍 ağrılar uykusuzluk kasık ağrıları oluyor kısmetse 25 gün sonra doğum in gün aldık heyecanla bekliyoruz 😍
gurbetcikizii RumeysaNur34 ayy maşallah az kalmış seninde 😍🌸 günler yaklaşdıkca heyecan artıyor cidden bide ilk çocuk olunca acaba kime benzeyecek nasıl biri olcak vs🙈
bihosanne gurbetcikizii zamanında sağlıkla gelsinler 🙏 bende çarşamba nst ye gireceğim geçen sefer sancı çıkmış ama ben hissetmiyordum bakalım bu sefer ne olacak
gurbetcikizii RumeysaNur34 yaa gerçi oda doğrudur yaa hepsinin yeri ayrı ve farklı şuan düşünüyorum 2. olsa yine çok farklı olur dediğin gibi 🥰