gurbetcikizii 35+1 olduk siz kaç haftalık oldunuz ve kendinizi nasıl hissediyorsunuz güzel anneler😍 zaman git gide azalıyor heyecan ve korkuda artıyor ama olsun sağ sağlim kucağımıza alırız bebişleri inşallah ve allah isteyen herkeze nasip etsin 🤲🏻🤍
Gkcdila gurbetcikizii 35+2 🥰🐣 gece uyku sıfır ayak uyuşmaları ve bol bol ağrı:) sağdan sola dönemiyorum yatakta. Onun haricinde iyiyim şükür 🙏🏻 Sizde durumlar nasıl
melekylmzr gurbetcikizii 35+2olucaz gece hiç duygusal değildim duygusallığım bu hafta arttı yatmak kalkmak oturmak hepsi sorun çabuk yoruluyorum ağrılar enfeksiyonlar filan şükür yine de sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize inşallah hepimiz 💐Rabbim kolaylık versin
Asyaveannesi36 gurbetcikizii 38+2 artık yorgunum heyecanlıyım yarın kontrolümüz var bakalım artık dönmediyse gününe karar vereceğiz
gurbetcikizii Gkcdila ay evet sağdan sola dönememe bendede var çok zorlanıyorum hatta üstümü yorganla örtemiyorım bile hem bunaldığım ve ağırlık yaptığı için 😂🥴
Zuleyy 33+5. Bende el ayak şişmeleri oldu bi anda bu haftada agırlastıgımı hissediyorum dönemiyorum saga sola Rahim acıyo yere basarkende ayaklarım acıyo egilip kalkmakta zorlanıyorum normal mi bunlar erkenmi başladı acaba bilemedim
gurbetcikizii Zuleyy yoo canım bence normak aramızda fazla bi zaman yok ve bendede bi kaç haftadır aynı senin bahsettiğim şeylerden var 😅
gurbetcikizii melekylmzr aminn inşallah canım bu şikayetlerde gelip geçici inşallah bebişlerimiz sağlıklı olsunlarda 🥰
gurbetcikizii Asyaveannesi36 yaa sizin çok daha az kalmış 😍 sağ sağlim kavuşursun sende bebişine inşallah 🌸
bihosanne gurbetcikizii tam 35 😍 bugün belim ağrıyor arada kasıklarıma sancı giriyor doktorumu da evinde ziyaret ettik dinlenmelisin dedi sadece. Bel ağrısı korkutuyor ama bilemedim çarşamba kontrolüm var
gurbetcikizii bihosanne evet benimde var ara ara bel ağrıları ama düzensiz olduğu için pek şey yapmıyorum bende cuma günü nst ye gireceğim geçen sancı çıkmıştı bakalım bu sefer nolcak 😅
bihosanne gurbetcikizii zamanında sağlıkla gelsinler 🙏 bende çarşamba nst ye gireceğim geçen sefer sancı çıkmış ama ben hissetmiyordum bakalım bu sefer ne olacak