Dilaraa1 ben paxerayı 1 yıl kullandım etkisini gördüm mü kesinlikle evet ilacı bıraktıktan 6 ay sonra nüksettiğinde asla ilk seferki gibi değildi ama sonra ben karar verdim bu şekilde olmaz diye çünkü iş hayatımı sosyal hayatımı etkiliyordu yine kalp doktoruna dahiliyeye gitmeye başlamıştım hemen onlıne randevu aldım Piskolog bu sefer ilaçsız sadece konuştum çok şükür ilaçtan daha kısa sürede etki etti şimdi hamileyim atak hiç yok sadece 16. Haftamdayım bebek büyüdükçe nefes kesermi doğumda ölür müyüm gibi düşünceler geliyor bazen ama başa çıkabiliyorum , eğer kendini bu düğünlerle boğulmuş çaresiz hissedersen ilaçtan daha büyük bişey var terapi , kesinlikle girebiliyorsan yüz yüze gidemezsen onlıne Piskologdan seans al ben ilk seans çok ağladım meğer içim zehir doluymuş akıttım o zehri , ama devam edemedim terapiye Allah’ın izniyle tekrar başlayayım iyi gelir yeniden böyle düşüncelere kapılmam yeniden diye düşünüyorum ,birde ne zaman kötü hissederseniz bana da yazabilirsiniz elimden geldiğince halinizden anlarım 😊😊