Ebruxxx canım hamile kalmadan önce üç ay gibi bi süreçte ilaç kullanıyosum panik atak yüzünden. Daha sonra hamile kaldığımı öğrendiğimde ilaçları bi anda kesince ataklarım gün aşırı gelmeye başladı hemde günde iki üç defa. Bu sırada eşimin ailesinin yanında bayram ziyaretindeydik. Kesintisiz bir hafta boyunca böyle devam etti ilaçları içemedie delirecek gibi oluyodum bebeğime bşy olur mu korkusu da cabası… benim yaptığım şeyler şöyleydi atağın geldiği zaman ister kar yağsın ister çamur çık evden ve yürü nefes alışverişlerini kontrol altına almaya çalış burundan alıp ağızdan ver ve bunu uzatarak nefes al ver. Bir de şifa duaları oku o sıra ayetel kürsi, nas,felak ya da aklını oyalamak için bütün dualarını oku ce bebeğinin sana ihtiyacı olduğunu unutma ona güven ve onun için dayanmaya çalış benim işime çok yaradı bu dediklerim bir de eşiniz gerçekten çok destek olsun eğer yanınızdaysa sizi sakinleştirsin size nefes alışverişlerinizin kontrolünü sağlasın. Umarım çok çabuk iyi olursunuz 🙏🏻😊