Bsrnura Emirin_annesi98 ben oldum üç düşügüm oldu doktor size nasıl olmayın dedi şuan şaşırdım ben çok araştırdım olunması gereken bir ameliyatmış rahim dar oldugu için cocuk gelmiyor
Sureyya1 Bsrnura bende ameliyat oldum ilk adetim ve cok agrili geciyor asiri agrili geciyor size doktor ne dedi
Bsrnura Sureyya1 canım bana yapışmasın die spiral taktı bana o yaramadı adetlerim ağrılı ve sancılı gecti ama spril cıktıktan sonra adet olurken sıkıntı yok ama normal zamanda çok rahatsız edici deil ara ara gün içinde kramp şeklinde oluyor geciyor