Ben de T şeklinde rahme sahiptim. İki buçuk ay önce düzeltme ameliyatı oldum. Çok basit bir işlem ama doktorunun çok iyi olması gerekli. İnce bir işlem yani. Daha gebelik için erken. İlk iki ay zaten bir hormon ilacı kullanıyorsun. Daha ilacım yeni bitti sayılır.