Aycan16 Bebekleriniz ne durumda kaç haftalık olsun doktor muaynelerine gittinizmi keseyi görebildinizmi :) 5+0 dayım yarın ilk kontrolum inşallah keseyi görebilirim.. :)
GamzeYigit Aycan16 hayırlı olsun canım bizde 16+4 oldık bugün :) ocak gibi Allah’ın izni ile gelicek inşallah 🙏🏻
fatos35 Aycan16 tsk.ederm.cnm.yok.hayir.baktirmadim ben.3.asilamamda hamile kaldm.cnm.riskli gebelik yani
Aycan16 fatos35 hımm o zamam en kısa zamanda görürsünüz inşallah :) beklemek çok zor olsada bekliyoruz :)
Zey0502 fatos35 Canım beta hcg’ye baktırıyodun en son di mi yanlış hatırlamıyorum. Tekrar baktırdın mı?
gzdemirel Peony 5 haftalıkken keseyle birlikte gördük şükür. Bu cumartesi randevumuz var bakalım kısmetse kalp atışlarını dinleyeceğiz 🙏🏼 Sizde durum nedir?
Aycan16 Vera bende yarın gidicem alttan muayneyle görebilirim inşallah die düşünüyorum :) hayırlı olsun sizinde bebeğiniz
Sahinaysr Aycan16 sağol canm inşallah sters yapmamaya dikkat edin dua edin iyi sonuçlar alrsnz inşallah
fatos35 Zey0502 aynenn.cnm.yukslms 300 olmstu doktor.iyi konustu yukslme.var dedi ama.nasil.hesaplicgmi bilemiorm.artik asilama ile hamile kaldm.ben normalde 5temmuz aadetgunum.asilamam.20 temmuz keseyi goremedi bugun doktorum