Deletedmom15257 canim 33 haftadir antibiotik gunde 3 litreden fazla su gecmiyor bana sadece kasiklarima agri veriyor oda gunde 1 kere falan cok korkuyorum daha 33 haftaligiz zaten sezeryan olucam bobreklerimde problem var inan biktim mantar falan yok kasinti yanmada yok son aylar daha bi cogaldi bebek buyudukce korkuyorum(( fitil verdi oda 2 defa kullandim kasinti yanma yapti biraktin