Nefesimm cnm enfeksiyon benim 6 ay geçmedi hep hep vardı dr enson ilaç verdi antibiyotik ictim ozaman 18 haftada ben ictim sonra dr gidince hiccc idrar testi çekmedi ama ben ona çekin dediğimde gerek yok dedi 2 ay o şekilde kaldim ve enfeksiyonun kaldıkça keseye zarar verdi yani bi defada bisi yapmaz bence o kaldıkça sonucu kötü olur korkma eğer korkarsan korktuğun başına gelir sakin ol ilacını düzenli kullan hiccc birşey olmaz bide Bend e enfeksiyon gecmiyo o bi hastalık onin tedavisini yeni yeni yapıyorum ki diğer gebeliklerde yine sorun yaşamıştım diye korkma cnm 😘
Hatunnn cnm bak benim dr yüzünden oldu sen aksatma odalarındı var mı diyordu iyide hep kaşıntı bi belirti değil ki benim ne kaşıntı ne yanma hiç olmazdı ama değerler yuksekti