Merhabalar nerden baslanir nasil yazilir bilemiyorum. 5 yılın sonunda gelen minik mucizemin haberini bir bayram günü ogrenmistik daha once 2 kaybım oldugu icin tahmin edilemez bir korku vardi icimizde ama umutluyduk bu sefer gunler haftalar aylar geldi gecti sonunda bebegimiz gayet saglikli buyumeye devam ediyordu. 25. Haftadan sonra akintimda degisiklik goguslerimden sütun gelmesi siddetli bel agrilari ve baski hissiyle gelen kasik agrilari… solugu doktorda aldik tum tahlillerim yapildi nst cekildi hersey fazla normaldi sorun yoktu ve biz icimiz rahat evimizde bu sureci bekliyorduk. Taki 28 aralık salı gece 4 de suyumun gelmesiyle dünyam basıma yıkıldı daha 30 haftam dolmamistı. Daha sonra hastaneye yatisim yapildi 72 saatin sonunda 30 aralik gunu 30+0 ile bebegim sezeryan ile dünyaya geldi. Simdilik kuvezde kalıyor onumuzde uzun bir yol var bu surecte premature annelerinden destek ve yardim bekliyorum 🙏 bol bol dua bekliyorum…