EsraBaserAltan Merhaba hanımlar. 20 haftalık hamileyim. Düzenli olarak Acıbadem Hastanesine kontrollerime gidiyorum. Ama doğum konusu özellikle fiyat açısından düşündürüyor. Gerçekten çok uçuk fiyatlar isteniyor. Şehir hastanesinde veya başka özel hastanede doğum yapan var mı
cerenmina EsraBaserAltan acibademin doğum fiyatını öğrenebilir miyim? Ben de eskisehir de yaşıyorum ama özel umit hastanesine gidiyorum. Nasipse 3.5-4 hafta sonra doğum yapacağım
Ysgl26 EsraBaserAltan ne olmuş fiyatlar ben en son 6 aralıkta gitmiştim ümit hastanesine. Acıbadem daha pahalıdır. Benim de kafamı karıştırıyor bu iş açıkçası. Doğumu devlette mi yapsam diye düşünüyorum bazen.şehir hastanesinde doğum yapan çok arkadaşım var hepsi de çok memnun kaldı özel hastaneden çok iyi olduğunu söyleyenler var. Tek sorun özeldeki gibi siz doğum ağrısı çekerken yanınıza kimseyi almıyorlarmış. Çocuk doğana kadar tek başınasıznız yani. Biri yanımda olsa da o ağrılarım azalmayacak neticede. Bilemiyorum özelde bide hemen sezaryen yapmak istiyolar insanı korkutuyolar. Çok zor bi karar. Bi kaç saat için 8-20 bin arası para vermek mantıklı mı diye düşünüyorum o paraya çocuğun ihtiyaçları karşılanır. Ama bi yandan da ilk çocuk insan korkuyor . Parasını vereyim prenses gibi davransınlar diyosun..
karakiz1 EsraBaserAltan Bende yeni hamileyim arastirdim falan fiyatlar cok ucuk sehir hastanesine gidiyorum gayet memnunum doktorumdanda ilgisinden de Sonucta özeldede ebeler dogurtuyor normal dogumu Sezeryana ozeldede devlettede doktorlar giriyor bence hic gerek yok özele yonla para vermeye
Lulikli EsraBaserAltan ben de ümite gidiyorum. Yarın acıbademi arayıp yeni fiyatı Öğreneceğim. Aynı şekilde ümiti de aramayı planlıyorum. Gerçekten çok yüksek fiyatlar ama insan o anlarda yalnız da olmak istemiyorum özellikle ilk bebekse.
EsraBaserAltan cerenmina Yılbaşı öncesi 6-7 bin civarı, yılbaşı sonrası fiyatlar değişecek dendi. Bir dahaki kontrolde tekrar konuşacağız. Çok memnunum doktorumdan vs.ama doğum ücretleri çok cazip gelmiyor maalesef. Size de Allah kolaylık versin ❤ Ümit Hastanesinde doğum ücretine ne deniyor peki memnun musunuz
cerenmina Ysgl26 umiti söyleyeyim ben size 27 Aralık pazartesi sordum. Normal 7250 sezaryen 8300 Epidural 9000
EsraBaserAltan Ysgl26 Hissettiğim her şeyi söylemişsiniz. Benimde ilk doğumum, yazdığınızın hepsi tek tek aklımdan geçenler. Bilemiyorum şehir hastanesi konusunda da endişeleniyorum. Aklımı çok meşgul eden bir konu
EmnChn Ysgl26 hayır yanına bir kişiyi alıyorlar. Bu kişi genelde eş oluyor. Eskiden almıyorlarmış. Ama şimdi alıyorlar. Odalarda çok güzel. Rahat. Hatta banyo yaparsan havlu veriyorlar. Odada banyo tuvalet çorba su meyve suyu veriyorlar. Odada televizyon buzdolabı var. Bebek doğunca hemen göğsüne veriyorlar. Çokta ilgililer. Şehir hastanesi benim dediğim yer.
EsraBaserAltan cerenmina Büyük ihtimal yeni fiyatlar da böyledir. Ümit Hastanesinde de çok büyük fark yokmuş 😐
cerenmina EsraBaserAltan yeni fiyatlar yazdığım şok olduk biz eşimle. Amin teşekkür ediyorum siz de sağlıkla kucağınıza alın insallah bebeğinizi 💞 ben doktorumdan çok memnunum. Sırf doktorum için devam ediyorum açıkçası.
Ysgl26 EsraBaserAltan şehir hastanesi kovid konusunda da tedirgin ediyor beni fazla kalabalık . Normal muayenelerime yine özele gidicem çünkü devlette o kalabalıkta o kadar sıra bekleyemem malesef. Muayene ücretleri bişey değil. Ama doğum ücretleri can yakıyor özellerde de..
EsraBaserAltan Ysgl26 Dediğiniz gibi kontroller falan hiç dokunmuyor. Önümüzdeki haftalarda detaylı ultrasonum var. Yine özel bir doktor kliniği önerildi ona gideceğim. Artık muayene detaylı ultrason gibi şeyler gerçekten hiç geliyor bir de detaylı ultrason önemli olunca çok takılmadım
EsraBaserAltan karakiz1 Doktor ismi verme ihtimaliniz var mı ben Eskişehir’e yabancıyım hiçbir şey bilmiyorum. Birkaç kişi öneride bulundu. Anadolu hastanesi varmış galiba onu önerdiler. Şehir hastanesinde doğum yapıp memnun kalmayan da var. Kişiden kişiye çok değişiklik gösteriyor bu durum galiba
EsraBaserAltan Lulikli Aynı şekilde bende 😐 O yüzden gece gündüz aklımı kurcalıyor hep düşünüyorum bu konuyu
karakiz1 EsraBaserAltan Ali alhana gidiyorum ben hayet memnun kaldım Birde halime kılıç halime kanima daha da memnunoyet var ben randrvu bulamadigin icin ali beye basladim oguz yuvamc var ama tavsiye etmiyorum onu dogum konusu getcekten oyle benim yengemde sehirde dogum yaptu memnun kalmadi kisiden kiaiye farklilik gosteriyor dogum ya
Lulikli EsraBaserAltan valla madd olarak yüksek olsa da ilk doğumum mecbur özelde olucak canım o kısmı düşünmüyorum. Çünkü biz gurbetteyiz annem falan uzakta. Acil bi durum olsa annem 6-7 saatlik yoldan gelene kadar yapayalnız kalamam hastahanede. Kaldı ki o saatte otobüs de bulunacak mı tartışılır. Ama hangi hastahane orasını bilmiyorum. Ümitte doktorumdan çok memnunum ama hastahane hizmeti tartışılır
kubra3rkan EsraBaserAltan detaylı ultrason için dilerseniz, Osmangazi tıp fakültesi Hüseyin Mete Tanır’a gidin. Kendisi alanında uzmanlaşmış, adı bilinen, perinatologdur. Muayene ücreti 300 tldir. Orası da özel sayılır. Ve inanılmaz tecrübeli bir doktordur.
cerenmina karakiz1 ben de 2 hafta kaydım olsun diye şehir hastanesinde Ali Alhan beye randevu almıştım. Memnun kalmıştım kendisinden geç haftalarda gitmiş olsam da benimle ilgilenmisti.
EsraBaserAltan karakiz1 Çok teşekkür ederim verdiğiniz isimleri araştıracağım inşallah sizinde bu süreciniz kolay geçer 😍
EsraBaserAltan cerenmina Hayırla, sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍 En doğru kararı vermiş oluruz umarım kötü doğum hikâyemiz olmaz
Lulikli cerenmina yazdığın fiyat neyse de ben yine muayne ücretlerine zam yaparlarsa diye geriliyorum. 7 aylık hamileyim 3 kere zam yaptılar. Çok canımı sıkıyo