nazlisucan ikramomm bizim mahallede de hep grup şeklinde dolaşıyorlar ya 10-12 köpek. bende korkuyorum normaldede korkardım şimdi hamileyken daha tedirginim.
ikramomm nazlisucan aynen öyle ben bile çok korkuyorum bazen sancı olunca da benim stres olduğumdan kaynaklı oluyor bence o grupların ayrılması dağıtılması lazım tehlikeliler 😣
nazlisucan ikramomm adapazarı belediyesi toplamıyor hiç. Arayıp rica etmiştik ama bişey yapamayız diyorlar
ikramomm nazlisucan burda da alıyorlar ama masumları resmen dokunmayacaktı diğerleri önemli asıl ama kimse ilgilenmiyor sürmeli köpek bırakıyorlar
Birann nazlisucan kesinlikle benım evimin bahçesine girdiler 8 köpek eşim hastanelik olmuştu geçen sene bende adapazarı
Bebetonunannesii Geçen markete gideyim dedin köpek bana doğru koşuyordu dedim tamam yani hayatım bu kadarmış sandım saldıracak bana ayağımın önünden geçti gitti o kadar korktum ki kasıklarım baya ağrıdı eşimi aradım geldi beni aldı çok ağladım 🙄😓
ikramomm Bebetonunannesii ay o kasık ağrısı evet en kötüsü ama sanırım fazla stres girdiğimizde oluyor dikkat etmek lazım hamileyken zaten bütün vucüt alışma sürecinde 🥰
ikramomm Bebetonunannesii aynen öyle benimde yatınca geçiyor ama ayağa kalkınca biraz sağ tarafımda da batma oluyor
Kinkof ikramomm tepebasi belediyesini kac kere aradik hiç çözüm bulmadilar ve ilgilenmediler gündüz neyse de gece vardiyasi kardesim işten donerken grup halinde köpeklere maruz kaldı hep🙁😔