Nurcanpehlivan Busrabusra33 korkma sezeryan oldum anlatıldığı gibi değil sadece bol bol yürü her kişinin agrı direnci farklı kimseyle kendini kıyaslama bebeğini de kendini de üzme herşey hepsi geçiyor sağlıkla kucağına Alman en önemlisi
MelekMervertlek Busrabusra33 anestezi yapıldıktan sonra takıldı hissetmedim bile . Çıkarırkende hiç acı olmadi
MelekAlyaM Busrabusra33 canım doktorum bana tüp bebek transferınde takmıstı tuvalet için kalkmıyım dıye korkulacak bırsey degıl hiç acımadı benım anlamadım bıle. 2 şubatta sezeryanım var hemşire gelip takmak ısterse taktırırım amelıyathaneyı beklemem
beren1901 kayraninannesii genel anestezi ile doğum yaptım uyanıkken taktılar sondayı acımıyo korkmayın ☺️
guly1 Busrabusra33 o kısmı görmedim ama muhtemelen bi igne yaptılar gittim, tek kötü yanı ilk gün hiç bişey hatırlamıyorum narkozun etkisinden kendimdeydim ama hatırlamıyorum malesef fotoları videoları görünce aaaa aaaa diyorum😂
Aysu123cicek Busrabusra33 canim hic korkma korkacak bir seg yok hic acimiyor bile bende iki kez amelyat oldum hic hiss etmedim