Busrabusra33 ya ne korkunçu Allah aşkına zaten uyuştuğunda takıyorlar kendini bu kadar korkutma hissetmiyorsun bile. Çıkarırken de hala anestezi etkisinde olduğun için yine çok hissetmiyorsun. Şöyle düşün , sen çok büyük ve zor bir iş olan doğum yapıyorsun ama sondadan mı korkuyorsun.. yapma Allah aşkına hiç bişey olmaz ☺️🤲🏻🖤